آموزش بازارهای مالی

تحلیل فاندامنتال چیست؟ | آموزش تحلیل فاندامنتال

آموزش فاندامنتال

فاندامنتال چیست؟ | آموزش فاندامنتال

آموزش فاندامنتال

در بازارهای مالی سه دسته معامله گر وجود دارد.یک دسته از آنها فقط از تحلیل تکنیکال برای تحلیل ها و سرمایه گذاری هاشون استفاده می کنند.

دسته دوم افرادی هستند ک فقط سراغ تحلیل بنیادی یا فاندامنتالی می روند و زمانیکه می خواهند به این بازار وارد شوند تمرکز اصلی آنها روی این است که بررسی کنند آیا این ارز از لحاظ بنیادی خوب هست یا نه ؟

دسته سوم سعی میکنند از هر دو علم تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به یک میزان استفاده کنند یعنی فاندامنتال را یاد می گیرند که بتوانند ارزهای معتبر را از ارزهای کلاهبردار تشخیص دهند و از تحلیل تکنیکال نقطه ی ورود مناسب را پیدا کنند.

در علم فاندامنتال هر آن چیزی که پتانسیل تاثیر بر قیمت آن دارایی را دارد مورد بررسی قرار می گیرد از جمله به روز رسانی شبکه گرفته تا اعلام همکاری جدید و یا لیست شدن در صرافی های معتبر کریپتویی ، همه ی این عوامل در تحلیل فاندامنتالی یک ارز مورد بررسی قرار می گیرد.

به شما این نوید را می دهم که در مجموع باتیس هم این مباحث به طور کامل آموزش داده خواهد شد تا تمامی اطلاعاتی که افراد علاقه مند به حوزه ی ارزهای دیجیتال نیازمند هستند در همین مجموعه با بهترین کیفیت و آموزش و استفاده از معتبرترین منابع آموزش داده شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *